Buduj świadomość Swojej marki

Materiały POS to nowoczesne podejście do elementów ekspozycyjnych, które ewoluują w coraz bardziej wyszukane, przyciągające wzrok formy. Materiały POS to również podstawowy element działań marketingowych określanych jako BTL (Below The Line), które skierowane są do pojedynczego klienta, ale nie wykorzystują środków masowego przekazu. Odpowiedni ekspozytor nie tylko przyciąga wzrok ale także buduje świadomość marki i wyróżnia ją na tle konkurencji, przez co może znacząco wpłynąć na sprzedaż. Nasze materiały POS były już doceniane nie tylko w kraju ale również za granicą. Proponujemy oryginalne formy i połączenia, które zwracają na siebie uwagę oraz są praktyczne.

Systemy wystawiennicze na targi – idealny sposób na prezentację marki.

Prezentacja produktu oraz marki nie są nam obce, dlatego w naszej ofercie znajdują się również systemy wystawiennicze na targi oraz inne wydarzenia związane ze zwiększaniem świadomości marki w społeczeństwie. Doświadczenie zdobywane w innych dziedzinach owocuje poszukiwaniem unikalności oraz spójności w naszych produktach. Proponujemy ciekawe formy z połączonych ze sobą różnych materiałów.

Ekspozytory drewniane – “must have” w przypadku produktów BIO.

Oferujemy kompleksowe podejście do tematu materiałów POS, dlatego proponujemy także wykonanie ich z różnych materiałów. Ekspozytory drewniane sprawdzają się w przypadku produktów BIO i ekologicznych. Ekspozytor drewniany to trwała i wytrzymała konstrukcja, dlatego idealnie sprawdz się w przypadku ciężkich produktów oraz niekiedy skomplikowanych form. Drewno jest materiałem prostym w obróbce oraz dobrze przyjmującym nadruk cyfrowy – tak drukujemy również na drewnie.

Czym są materiały POSM?

POS (point of sale) właściwie POSM (point of sale materials) – materiały wspierające sprzedaż. Nazewnictwo odnosi się do wspomnianych wcześniej materiałów BTL. W polskiej terminologii przyjęło stosować się nazwę POS, jednak niektórzy precyzują nazewnictwo i używają dla materiałów terminu POSM.

Integrujemy różne materiały

Nie wszystkie stojaki reklamowe muszą wyglądać tak samo!

Stojaki reklamowe bezsprzecznie wpływają bezpośrednio na sprzedaż produktów i usług. W tej kwestii chyba nikt nie uważa inaczej – różni się natomiast podejście do tego materiału reklamowego pośród różnych producentów. Stawiamy na jakość, co wielokrotnie podkreślamy, ale jakość powinna iść w parze z oryginalnym wyglądem. Stojaki sklepowe z jednej strony podobne, choć można w każdym prawie odnaleźć coś wyjątkowego. To właśnie zastosowanie różnych form oraz materiałów, ciekawa forma ekspozycji decydować mogą o odbiorze danego produktu.

Wyróżnij się